Tájékoztatás Mobil Kormányablak kitelepüléséről
Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal illetékességi területén működő Mobilizált Ügyfélszolgálat (Mobil Kormányablak) kitelepül Sajóbábonyba 2019. augusztus 31-én (szombat) 9.00 – 12.00 óra között. (Cím.: 3792 Sajóbábony, Iskola tér)
A kormányablak buszban azonnali ügyintézésre, illetve az okmányok igénylésére van lehetőség az alábbi ügytípusokban:
- személyi azonosítóról és lakcímről szóló hatósági igazolvány kiállítása, pótlása,
- lakcímváltozás bejelentése (amennyiben az ügyfél rendelkezik a tulajdonjogot igazoló okirattal),
- személyazonosító igazolvány igénylése,
- ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása,
- vezetői engedély kiadása, cseréje,
- útlevéllel kapcsolatos ügyintézés,
- mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés,
- egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének, megszüntetésének bejelentése,
- elveszett okmányok bejelentése, pótlása,
- ügyfélkapu regisztráció, módosítás és aktiválás,
- ügyintézési rendelkezés megtétele.
A díjköteles eljárások díjának megfizetése a helyszínen kizárólag bankkártyával lehetséges vagy postai csekket adunk ügyfeleink részére, melyet a településen lévő postahivatalban fizethetnek be.
Készpénzfizetésre nincs lehetőség.
dr Szilva István sk.
polgármester