Akadálymentes változat

2020. október 29. csütörtök. Ma Nárcisz, holnap Alfonz ünnepli a névnapját.

   

Tájékoztatás – ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. október hó 06. napjától (szerda) a Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás a következő tájékoztatásig SZÜNETEL.

Tisztelt Sajóbábonyi Lakosok!

Tisztelt Ügyfelek!

 

A tömeges megbetegedést okozó humán járvány következményeinek elhárítása, az állampolgárok egészségének és életének megóvása, a közösségi érintkezések számának csökkentése, a Polgármesteri Hivatalban intézhető ügyek folyamatos és biztonságos ellátása érdekében a

 Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás további intézkedésig szünetel.

 

Az ügyfelek bejelentéseiket és kérelmeiket elektronikusan (e-mail, Önkormányzati Portál / https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap /) és postai úton, telefonon valamint írásban a hivatal bejáratánál elhelyezett beadványgyűjtő urna segítségével is benyújthatják.

 

A hivatal elérhetőségei: címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.

telefon: 46/549-030

e-mail: hivatal@sajobabony.hu

Hivatali kapu: SBPOLGHIV

 

Az anyakönyvvezető haláleset anyakönyvezése esetén folyamatosan elérhető a 46/549-030-4 melléken és előzetes időpont egyeztetés követően személyesen.

 

A személyes ügyfélkapcsolatot nem igénylő ügyekben törekedni kell a telefonon vagy elektronikus úton történő ügyintézés realizálására.

Amennyiben az ügyfél személyes megjelenése a Polgármesteri Hivatalban elengedhetetlen, Sajóbábony Város honlapján (www.sajobabony.hu), az Önkormányzat/Polgármesteri Hivatal elérési útvonalon található telefonszámokon, ügyfélfogadási időben, az ügyintézővel előzetes időpont egyeztetés szükséges.

 

A Hivatalba lépéskor kötelező a maszk viselése, valamint a kézfertőtlenítés!

 

 

Király Gáborné

jegyző