2024. április 27. szombat. Ma Zita, holnap Valéria ünnepli a névnapját.

Archive for május 5th, 2021

Ajánlattételi kiírás

Közzétéve: 2021-05-05 -> Jelcs Zita

Ajánlatkérő neve (Fenntartó): Sajóbábony Város ÖnkormányzataAjánlatkérő címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.Ajánlatkérő levelezési címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.Ajánlatkérő adószáma: 15726054-2-05Fenntartó oktatási hivatal által kiadott azonosítója: 11890010Fenntartó oktatási hivatal nyilvántartása szerinti típusa: városi önkormányzatKépviselő neve: Dr. Szilva István, polgármesterElérhetősége: telefon: 06-46-549-030e-mail: hivatal@sajobabony.huKapcsolattartó: Juhász Judit, óvoda vezetőElérhetősége:telefon: 06-46-549-034e-mail: ovoda@sajobabony.huA beszerzés tárgya:A 2017. április 27-től hatályos óvoda-, és iskolatej program szabályozásáról szóló 21/2017. (IV. 26.) FM rendelet (továbbiakban: rendelet) alapján iskolatej és egyéb tejtermékek beszerzése az ajánlattételi felhívás 1. sz. mellékletében szereplő óvoda telephelyek részére, az ott feltüntetett óvodai létszám, és az alábbi – valamennyi óvodában kiosztandó-a rendelet 4. §. (1) és (2) bekezdésének megfelelő - termékek körére vonatkozóan:SorszámMegnevezés1.I/a Félzsíros tej 1/1 2,8%Felhívjuk az ajánlattevő figyelmét, hogy az ajánlatát csak a kiírt termékre tegye meg, annak tükrében, hogy az ajánlatkérő az alábbi varriációban kéri a terméket:literes tej - literes tej - literes tej - literes tejSzerződés típusa:  Szállítási szerződésA szerződés időtartama:  2021/2022. tanévMűszaki leírás, minőségi és teljesítési követelmények:Az ajánlattételi felhívás, a rendeletben meghatározott eljárás és minőségi előírások szerint, egy héten legfeljebb 4 tanítási napon, kedvezményezettenként és tanítási naponként legfeljebb 0,25 liter tejegyenértékkel megegyező mennyiségű tejtermék biztosítására, kiosztására irányul, melyek szállítását a rendelet 3. sz. mellékletében foglalt szállítási szerződés mintának megfelelően kell írásban rögzíteni.Az ajánlatoknak legalább az alábbi adatokat, információkat, nyilatkozatokat dokumentumokat kell tartalmazniuk: 1.) A rendelet szerinti szállítási szerződés minta alapján a szállító neve, címe, adószáma,képviselőjének neve, elérhetőségei, kapcsolattartó neve és elérhetőségei.2.) Azon intézmények neve, címe, amelyek tekintetében a szállító vállalja a szállítást.Amennyiben az adott intézmény tekintetében több telephely érintett, úgy mindegyik telephely címét fel kell tüntetni.3.) A szállító nyilatkozata a rendelet 10. §-ában foglalt pontozási rangsorolásikritériumok tekintetében.4.) Az ajánlattevő nyilatkozata, amennyiben büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti,hogy az ajánlatban foglalt adatok és információk hitelesek, megfelelnek a valóságnak ésajánlattevőnek tárgyévben lejárt adótartozása nincs.5.) Ajánlatát úgy adja meg, hogy az a beszerzés tárgyában meghatározottakon túltartalmazza a 4. §. (1) bekezdésében foglalt elnevezést is.Az ajánlatok benyújtásának módja:Zárt borítékban, egy eredeti példányban, papír alapon az ajánlattevő cégszerű aláírásával ellátva, vagy elektronikus címre megküldve (a veszélyhelyzetre való tekintettel).levelezési címére: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.elektronikus címére: hivatal@sajobabony.huA borítékon vagy az e-mail tárgyában fel kell tüntetni:” Óvoda- és Iskolatej ellátására ajánlat”Ajánlattétel beérkezési határideje: 2021. május 12.Ajánlatok bontása: 2021. május 13.Bontás helyszíne: Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatal, 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.Az ajánlatok bontására tisztelettel meghívjuk az Ajánlattevőket!Tájékoztatás:Ajánlattevő egy adott intézmény vonatkozásában csak azon termékeket szerepeltetheti az ajánlatában, amelyeket az ajánlati kiírásban az adott intézmény kapcsán a fenntartó előír, egyéb termékeket nem tud figyelembe venni.Ha egy adott nevelési-oktatási intézményben tanuló kedvezményezettek támogatott termékekkel való ellátásra több szállító tesz ajánlatot, akkor a szállítókat a rendelet 10. §-a alapján rangsorolni kell.Ha egy nevelési-oktatási intézmény ellátására több szállító tesz ajánlatot, akkor az adott határidőn túl beérkezett ajánlatokat a fenntartó a kiválasztási eljárás során nem veheti figyelembe. Az ajánlatkérő csak olyan ajánlatot fogad el, ami minden 1.sz.mellékletben szereplő intézménybe, tagintézményébe kivétel nélkül vállalja a szállítást.Sajóbábony, 2021. május 03.                                                                    Dr. Szilva István                Sajóbábony Város Önkormányzata polgármestere

Ajánlatkérő neve (Fenntartó): Sajóbábony Város Önkormányzata

Ajánlatkérő címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.

Ajánlatkérő levelezési címe: 3792 Sajóbábony, Bocskai út 2.

Ajánlatkérő adószáma: 15726054-2-05

Fenntartó oktatási hivatal által kiadott azonosítója: 11890010

Fenntartó oktatási hivatal nyilvántartása szerinti típusa: városi önkormányzat

Képviselő neve: Dr. Szilva István, polgármester

Elérhetősége:

telefon: 06-46-549-030

e-mail: hivatal@sajobabony.hu

Kapcsolattartó: Juhász Judit, óvoda vezető

Elérhetősége:

telefon: 06-46-549-034

e-mail: ovoda@sajobabony.hu

A beszerzés tárgya:

A 2017. április 27-től hatályos óvoda-, és iskolatej program szabályozásáról szóló 21/2017. (IV. 26.) FM rendelet (továbbiakban: rendelet) alapján iskolatej és egyéb tejtermékek beszerzése az ajánlattételi felhívás 1. sz. mellékletében szereplő óvoda telephelyek részére, az ott feltüntetett óvodai létszám, és az alábbi – valamennyi óvodában kiosztandó-a rendelet 4. §. (1) és (2) bekezdésének megfelelő – termékek körére vonatkozóan:

Sorszám Megnevezés
1. I/a Félzsíros tej 1/1 2,8%

Bővebben »

Tájékoztatás – települési zárlat feloldása

Közzétéve: 2021-05-05 -> Jelcs Zita

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Miskolci Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya BO-08I/ÁÉ/855-4/2021 ügyiratszámú határozatával a mézelő méhek nyúlós költésrothatás állatbetegség megállapítása miatt 2020. október 20-án kelt, BO-08I/ÁÉ/2105-6/2020. iktatószámú határozattal Sajóecseg, Sajóbábony, Sajókeresztúr, Sajóvámos, Sajósenye, Szirmabesenyő teljes közigazgatási területére elrendelt települési zárlatot 2021. május 03-án megszüntette.A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Miskolci Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya BO-08I/ÁÉ/862-3/2021 ügyiratszámú határozatával a mézelő méhek nyúlós költésrothatás állatbetegség megállapítása miatt 2020. július 30-án kelt, BO-08I/ÁÉ/1359-4/2020. iktatószámú határozattal Sajókeresztúr, Sajóbábony, Sajóecseg, Sajókápolna, Sajólászlófalva, Radostyán, és Kondó teljes közigazgatási területére elrendelt települési zárlatot 2021. május 03-án megszüntette.A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Miskolci Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya BO-08I/ÁÉ/855-4/2021 ügyiratszámú határozatával a mézelő méhek nyúlós költésrothatás állatbetegség megállapítása miatt 2020. október 20-án kelt, BO-08I/ÁÉ/2105-6/2020. iktatószámú határozattal Sajóecseg, Sajóbábony, Sajókeresztúr, Sajóvámos, Sajósenye, Szirmabesenyő teljes közigazgatási területére elrendelt települési zárlatot 2021. május 03-án megszüntette.

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Miskolci Járási Hivatala Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztálya BO-08I/ÁÉ/862-3/2021 ügyiratszámú határozatával a mézelő méhek nyúlós költésrothatás állatbetegség megállapítása miatt 2020. július 30-án kelt, BO-08I/ÁÉ/1359-4/2020. iktatószámú határozattal Sajókeresztúr, Sajóbábony, Sajóecseg, Sajókápolna, Sajólászlófalva, Radostyán, és Kondó teljes közigazgatási területére elrendelt települési zárlatot 2021. május 03-án megszüntette.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a lejárt okmányokat a veszélyhelyzet lejártát követő 60. napig nem kell meghosszabbítani. Aki mégis szeretné megújítani a személyes iratait, annak online is lehetősége van, a kormányablakokba és okmányirodákba is tud időpontot foglalni.  A kormányablakba történő időpontfoglalás online az idopontfoglalo.kh.gov.hu, magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818-as telefonszámon lehet. Védettségi igazolványt, aki valamely okból nem kapta meg, a vedettsegiigazolvany@1818.hu e-mail-címen írásban jelezheti, az ügyfélkapu-regisztrációval rendelkezők a https://www.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal honlapon keresztül is igényelhetik, valamint személyesen is lehet jelezni, illetve igényelni a kormányablakokban vagy telefonon az alábbi elérhetőségeken: •	Miskolc, Kis-Hunyad u. 9.		06/46 795-228 vagy 06/46 795-287 •	Miskolc, Vologda u. 4.		06/46 795-313 vagy 06/46 795-308 •	Miskolc, Csizmadia köz 1.		06/46 514-709 vagy 06/46 514-708 •	Miskolc, Kandó Kálmán tér 1.	06/46 795-749 vagy 06/46 795-746  A védőoltások beadásának rögzítése leellenőrizhető az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) információs oldalon.    					                                        Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei     KormányhivatalTájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a lejárt okmányokat a veszélyhelyzet lejártát követő 60. napig nem kell meghosszabbítani. Aki mégis szeretné megújítani a személyes iratait, annak online is lehetősége van, a kormányablakokba és okmányirodákba is tud időpontot foglalni.

A kormányablakba történő időpontfoglalás online az idopontfoglalo.kh.gov.hu, magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818-as telefonszámon lehet. Bővebben »

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support