A Déryné Szabadidőközpont és Városi Könyvtár kirándulást szervez Egerbe. Bővebb információ az alábbi plakáton! Illetve érdeklődni lehet személyesen a Déryné Szabadidőközpontban ( Sajóbábony, Bocskai út 2.) és a 06-46/549-378 telefonszámon.
ELADÓ
Közzétéve: 2017-06-16 -> Jelcs ZitaSajóbábony Város Önkormányzata állandó lakóhellyel rendelkező sajóbábonyi lakosok számára eladásra kínál tetőfelújításból származó cserepeket 10 Ft/db áron.
A tetőcserepek jelentkezési sorrendben kerülnek értékesítésre.
Jelentkezési határidő: a készlet erejéig
Tájékoztatjuk az érdeklődőket, hogy a tetőcserepek árát az elvitelt megelőzően kell megfizetni a Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatal Házipénztárában.
További információ és jelentkezés a Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatalban az alábbi ügyfélfogadási időben és a 46/549-030-as telefon számon.
Hétfő: 08.00-15.30 óra
Szerda: 08.00-15.30 óra
Péntek: 08.00-12.00 óra
Tájékoztatás
Közzétéve: 2017-06-08 -> Jelcs ZitaSajóbábony Város Önkormányzata a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. Törvény 12. § (2) bekezdésének felhatalmazása alapján megkezdi a településképi rendelet készítését, és a településképi követelmények megalapozását szolgáló településképi arculati kézikönyv készítését.
Az önkormányzat a 314/2012. (XI.8.) Kormányrendelet előírásai értelmében a partnerségi szabályzat szerint a településképi arculati kézikönyv készítését megelőzően a tájékoztatás és a partnerségi vélemények, javaslatok megismerése céljából lakossági fórumot tart, továbbá a Képviselő-testület döntése alapján figyelemmel a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 54. §-ra közmeghallgatást tart.
Időpont: 2017. június 19. (hétfő) 18.00 óra
Helyszín: Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola zsibongója (3792 Sajóbábony, Iskola tér 1.)
Sajóbábony, 2017. június 09.
dr. Szilva István sk.
polgármester
NYÁRI DIÁKMUNKA
Közzétéve: 2017-06-07 -> Jelcs ZitaA korábbi évek kedvező tapasztalatai alapján a Nemzetgazdasági Minisztérium várhatóan 2017. évben is meghirdeti a Nyári diákmunka elnevezésű munkaerő-piaci programját.
Az elmúlt évekhez hasonlóan Sajóbábony Város Önkormányzata is ismét részt kíván venni a programban, ezért előzetes igényfelmérést végzünk!
Kérem azokat a diákokat, akik szeretnének munkát vállalni, mielőbb jelentkezzenek az Önkormányzatnál az alábbi elérhetőségeken: hivatal@sajobabony.hu e-mail címen vagy a 46/549-030 telefonszámon vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal Titkárságán legkésőbb 2017. június 16. 12.00. óráig. Bővebben »
BÉRBEADÓ
Közzétéve: 2017-06-07 -> Jelcs ZitaSajóbábony Város Önkormányzata bérbeadásra kínálja Sajóbábony, Széchenyi út 18. szám alatt található 48 m2 alapterületű üzlethelyiséget (volt Gazda bolt).
Az üzlethelyiség bérleti díja: 30.000 Ft/hó
További információ a Sajóbábonyi Polgármesteri Hivatal Titkárságán az alábbi ügyfélfogadási időben vagy a 46/549-030-as telefonszámon.
Hétfő: 08.00-16.30 óra
Szerda: 08.00-15.30 óra
Péntek: 08.00-12.00 óra
Nyári szünidei gyermekétkeztetés
Közzétéve: 2017-06-06 -> Jelcs ZitaTisztelt Szülő, törvényes képviselő!
Tájékoztatom, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény előírja a települési önkormányzat számára, hogy szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, hátrányos/halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítsa, a nyári szünet időtartama alatt legalább 43 munkanapon.
Akinek gyermeke tekintetében a hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzet május 1 – jén fennáll, Sajóbábony Város Önkormányzata a nyári szünidei gyermekétkeztetést a Sajóbábonyi Szivárvány Óvoda és Konyháról az étel elvitelével biztosítja. Kérem a szülőket, hogy gondoskodjanak ételhordó beszerzéséről. Bővebben »
Tájékoztatás címek felülvizsgálatáról
Közzétéve: 2017-06-06 -> Jelcs ZitaTájékoztatom Önöket, hogy a Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkársága által bevezetésre kerül az ún. Központi Címregiszter (továbbiakban: KCR), melynek célja, hogy a címek egy központi rendszerbe kerüljenek, azaz a különböző nyilvántartásokban (ingatlan-nyilvántartás, lakcímnyilvántartás, postai címnyilvántartás) szereplő címadatok pontosak és naprakészek legyenek.
Ezzel kapcsolatos feladatok ellátását a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet (továbbiakban: KCR Rendelet) írja elő.
A KCR Rendelet 4. § (1) bekezdése alapján a Kormány címképzésért felelős szervként az ingatlan fekvése szerint illetékes települési önkormányzat jegyzőjét jelöli ki. Bővebben »